Friday, August 19, 2011

starting from the begining

perasan ke tak perasan aku dah delete semua post yang pernah ade selame ni.sebanyak 200 banyaknya.kenapa padam?buat ape nak padam?sbb aku nak semuanya jadi zero balik.tapi kenape?sebabkan aku taknak dah flashback ape yang pernah ada kt belakang aku.sebab kan semua tu just kenangan.bukan boleh putar balik pon.baik gambar ke ape semuanya aku dah padam dalam satu hari.tak sayang ke?haii mau tak sayang.tapi pk pk pk dan pk balik kenangan kalau simpan pun bukan dapat apa lain lah dapat cheesy wedges ke mcd double cheese burger ke.tak gitu?lagi menyakitkan hati sanubari ada lah.so start dari sekarang semuanya dah jadi mcm baru balik.


 `hye saya bayi baru lahir dan saya masih merah lagi` 

1 comment:

Anonymous said...

hey....ade gambr pkwe u..tapi gelap...alahai sunset