Thursday, September 22, 2011

my God

semenjak dari raya aku dah start demam sebenarnya. batok batok , panas badan , selsema bagai . kalau ikotkan aku , aku okay je takde ape . ubat pon malas nak makan . mama dh bising bisng baru makan . tapi later jadi makin kerap batok dan demam, then lecturer pon dah semacam risau kan . dia suruh cek doktor . so harini dgn segala kerajinan aku pon pergi lah cek doktor . bagitau lah demam dari raya batok pon sama . doktor tu salin report sambil batok batok dan bersuara `aku ni pon demam dik ` dan sama sama gelak . doktor suruh pergi buat blood test dan chest Xray . dan pergilah check semua semua setel . refer balik kt doktor . doktor panggil , `bile ko accident , ni fractured lame ni ` aku binggung .`bile pulak saya accident ni doktor?` `lahh ko tgk lah ni adik , tulang ko patah ni.takkan tak rasa apa apa?` aku geleng geleng separoh terkejot jugak lah sebenarnya. doktor ckp kt kwn dia `aku dah cakap dah budak ni lasak ni` aku masih terkebil kebil tgk tulang yg aku patah tu and wondering sampai ke laaa ni lahh kan . MACAM MANA AKU BOLEH TAK PERASAN YANG AKU NI INJURED ? nampak mcm menipu kan? nak buat camne bukti result Xray ade kott . lame nak baik ni . maybe mule mule tulang cume retak je kot tapi disebabkan aku tak perasan ape now jadi patah pulak kan . kemungkinan besar camtu lah kan .dan yang kelakarnya bile dah tau hal sebenar nak buat keje berat macam risau je kann . time tak tahu nak buat apa semua pon bedal . haiyaaa . better aku tak payah tahu kann . sumpah ni paling pelik laaa .


`life must go on , and always move on `

No comments: