Saturday, August 20, 2011

myspace

dulu ada myspace time form 3 . seronok sangat haa ade myspace . kenal kawan kawan baru . harini tbetbe tergerak pulak nak nk jengok myspace . mcm dah berkulat je kan . ohh ade jugak friends request lagi . message lagi . mengapakah masih menggunakan myspace mereka mereka ini ? masih lagi update myspace mereka kenape ? okay abaikan mereka . then flash back balik aku punye status aku teros haha dan haha bapak lah selekehnye aku semasa itu kan . macam nak cakap je . ehh ni bukan aku punye myspace lah aku dah salah email dgn password ni . boleh camtu ? budak budak betol rasanye . aku baru rasa macam kite takkan sedar pasal sesuatu tu sampai lah kite tersedar sendiri dan menilainya . okay ayat dah keling dah ni . 



antara gambar gambar yang terselit kt myspace yang sangat sangat lahh err ? err ? er ? 


`lihat cermin dan lihat sedalam dalamnya `

No comments: