Sunday, August 21, 2011

talent atau bukan

aku harini kan , aku power . sebab aku dah boleh masak untuk 20 orang makan . aku dah boleh khawin . kenapa ye ? orang tua tua kalau makan masakan anak dara je yang enak enak , nanti mesti dorg cakap HAA NI DAH BOLEH KHAWIN DAH NI . kenapa mesti camtu ? khawin bukan je kena pandai masak je kan ? banyakk lagi lahh sebenarnya kena belajar . ape lah . macam tadi member aku tanya lecturer `puan , okay tak farah masak ? ` lalu puan tersenyum dan berkata `haa dah boleh khawin dah , dah boleh buat menantu ` kenapa mesti masak dan khawin ? sebab mama pernah cakap kalau masak sedap nanti suami sayang . phewitt . *angkat  angkat kening . tapi kan puan ada anak laki tau . okay bergurau 

simple je . tapi ni first time lah aku masak seramai camni . teringat lagi time sekolah menengah aku masak time bezday aku . laksa , spaghetti , haaa power jugak kan . 



`nanti saya nak belajar masak sedap sedap supaya awak sayang saya lebih lebih dan lebih `

No comments: