Monday, September 5, 2011

raya 2011

mule mule aku ingat raya tahun paling sedih sekali . raya pertama macam biasa semuanya sgt happening walaupun dalam keadaan sgt sederhana sederhana je . family aku paling best sekali 
baju raya itu sgt last minute , shopping malam raya kt jalan TAR , malas nk pilih pilih lagi mama dah bising so amek jelahh . -.-" btw , dalam ramai ramai tu boleh terjumpe spark pulak . pelik sekejap .dan raya kedua , family mama , lagi best ! baju raya untuk raya kedua masih tak ade lg jadi pakai jelah jubah moden konon kononnyee ^^
okay raya kedua gambar kurang sikit , sebab dah mule demam . sampai ke harini . empat hari dah demam . kesiannn kite tauuu . dan selepas raya itu raya ketiga masih demam lagi . raya keempat tidor lena . tebtbe rakan sekolah rendah datang raya !! gile lahhh !!! demam demam ni layannn la dorg . sumpahh dorg ni masih macam dulu . raya dgn dorg sumpah terbaik gileeee . ( farhana , emilia , liyana , syahidah , aida , ain ) . aku rasa aku dah dapat balik aku yg sebenar . nur farahin  telah pun kembali ke pangkal jalan . slow slow yeee fara syg . awak boleh . boleh . okay pergi rumah cikgu muhajir , aku  dah jatoh cinta . umur dia dah 50 lbih tapi still macam dulu . cool , semua semua sama . aku nk carik suami mcm dia
 -.-" syukur , aku dapat beraya macam mereka mereka yang lain  walaupon suara tiada . 




`whoooo~ , CHEESY WEDGES miss you`

No comments: